Начална страница Биография

петък, 23 март 2012 г.

Интервю с Деби - част 1


Репортер: Е, Деби.. разбрахме, че Jessie ще има нов сезон.
Деби: Да, както и филм.
Р: Да, това е върхът на всичко. Принципно сюжетът е прост, но за теб не е толкова нали ?
Д: Да .. ролята ми е на момиче, което напуска Тексас и отива в Ню Йорк, но противно очакванията й тя става детегледачка, макар че е само на 18 и едва успява да се грижи за себе си. Тя се грижи за 4 осиновени деца и макар да се опитваме да не се отдаличаваме от реалността, все пак има някои неща, които са преовеличени.
Р: Вярно ли е, че си се борила много за тази роля ?
Д: ДА ! Работила съм и преди с Disney, но аз наистина израснах мого от тогава и след като чух за този сериал си казах: Страхотно. Нека напрявим общ проект отново ! На кастинга, когато трябваше да се изберат децата, аз и екипа прослушахме стотици групи и накрая се сряхме на едни невероятни хлапета, които може да видите на екрана.
Журналист: Тази роля май наистина ще те подготви за бъдещето .. за живота ти като майка.
Д: Не знам. Не съм мислила за такива неща още. Но това наистина много ми помага. Прави ме по-организирана и ме учи как да помагам на децата, когато не могат да се справят сами.
Р: Деби, в момента се занимаваш с много интересни неща, нали ? Скоро ще излезне модната ти линия ..
Д: Вярно е. Спонсорирана е от Disney и ще излезе в Американския мол Target. Като цяло е вдъхновена от Jessie и ще има рокли, поли, блузки .. всичко. И няма да е по-скъпо от 20-30 долара..

В следващата част Деби ще ни разкие как е била открита от Дисни и още интересни неща. Ще го кача утре или най-късно в неделя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар