Начална страница Биография

четвъртък, 29 март 2012 г.

Интервю с Деби (част 2)

Репортер: Как те откриха Дисни ?
Деби: О знаеш .. изпратих им видео още докато живеех в Тексас. Не очаквах отговор изобщо, когато един ден ми се обадиха и ми казаха, че съм сред първите трима. Тогава заминах за Калифорния и снимах епизода на Корабните приключения на Зак и Коди.
Р: Значи мечтите се сбъдват. Ти си едва на 19 и вече имаш собстино шоу .. 
Д: Да имам. Чувствам се сякъш .. Не знам, когато си на 19 е по-лесно просто да мечтаеш. А факта, че в момента изживявам мечтата си е просто .. неописуемо !
Р: Когато станеш на 25 мислиш ли за евентуална почивка ? (нещо като "пенсия")
Д: Не знам. Може да се насоча към нещо друго.
Р: Както всички останали звезди, как успяваш да останеш здаво стъпила на земята ?
Д: С помощта на семейството ми. Те вярват в мен. Ако например баща ми промотира нещо или брат ми издаде нова песен ние всички празнуваме заедно, никой не поставя само един човек пред другите. Всички сме едно цяло.
Р: Супер. Относно Jessie, според мен ще стане голям хит. Когато попитах дъщерите си какво мислят за него те бяха толкова развълнувани и не спряха да говорят за него.
Д: О, наистина ли ! Много се радвам.
Р: Да и също така с нетърпение чакат втория сезон.
Д: (смее се) Той ще бъде специално за тях.
Р: Благодаря ти Деби. Пожелавам ти много успех за напред.
Д: Благодаря.


Няма коментари:

Публикуване на коментар