Начална страница Биография

четвъртък, 12 април 2012 г.

Деби пред Seventeen

Деби дава съвети пред списание Seventeen: Стил, който е универсален, според мен, трябва да има  елече и стилна пола. Той може да бъде зашеметяващ, бях така на партито ми за 16тия ми Рожден ден. Най-важната част е да се уверите, че стила ви показва кой сте всъщност. На бала ми имаше момиче, което беше облечено като Ники Минаж. Тя беше с рокля с щампи и руса перука. На мен това не ми хареса, но това е нейната същност, а това е супер. Любимите ми бални рокли са в черен и кремов цвят. Харесва ми да бъда облечена в черно, но трябва да имаш и стилно червило за цвят. За кожата си използвам Young Blood Body Tint като го смесвам с лосион за тяло. Кожата ви ще изглежда супер под диско топката, когато танцувате, както и на снимките ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар